Kan
Jag har beställt otaliga gånger av dem. Alltid fått mina grejer. Och dem har åven varit jävligt gott i sitt bemötande. Och jag har gjort affärer med dem i över 3 års tid? jag känner dem ganska väl idag, och kan med all säkerhet säga att du har fel. Jag undrar vad dina motiv är. Du verkar ju vara den enda som trashtalkar dem? Och jag känner ju flera av dem. Genom åren. Dem är inga blåsare. det lovar jag dig.
Hade moderator varit i mina skor och sen igår kväll sett konversationerna med denna snubbe så tror jag moderatorn hade rödat och bannat alla förkalkylerade konton som grönat honom, och främst malmöexpress.
Killen verkar vara värsta bedragaren. Har mött riktiga killar i spelet, har mött bedragare, lärt mig deras taktikter. Och denna kille verkar vara en riktig clown. Baserat på kommande stycken:
Han säger att han skickar kilon kokain via postombud hela tiden, enligt honom hans målvakter. Att han har 500 kunder som skriver till han hela tiden. Han stressar mig att handla spårat via ombud för 5000kr. Frågade honom ifall han kan skicka 500kr spårbart: "MEN DE VAR INTE VÄRT RISKEN HAHAHA". ATT SKICKA HEGGEN, KILON LADD SPÅRBART ÄR INTE DE STÖRRE RISK ELLER?" Vem fan skickar heggen och kilon spårbart? Mupparna, drugify och balkanexpress mm. hade antingen börjat skratta eller gråta.
Dessutom välkomnar han mig hem till honom, till hans område. Sa han igår när han var beng som fan. Och nu idag säger han att han inte ens känner mig blabla. Killen försäger sig hela tiden. Idag börjar han bli irriterad och nästan hotfull utan anledning(bensot som börjar tala). Jag har spelat dum hela tiden och ännu dummare är han tror jag är dum och som tror sig kunna lura mig😂🤦♂️
Haha killen skickade 10 inspelade meddelanden arg som fan att jag tar hans tid och försöker stressa mig att handla spårbart. Precis för 15min sen.
Dock säger han att han kan skicka en "springpojke" upp till mig. Men spårbart är de primära för honom, han verkar väldigt desperat för att han ska skicka spårbart.
De går inte att screenshota via luren. Hade kunnat gått in på datorn och fotat. Vet inte om jag vill hänga ut honom för mycket. Wickr är som sagt privat kanske går emot reglerna.
Men jag backar från affär med honom. Är 95 % säker att han är en bluff. Varför jag inte är 100% är för att jag inte blivit bedragen ännu. Har ej beställt något med andra ord. Min uppfattning om killen är att han är en pundare som lever på att bedra folk.
P.S. varenda användare här som grönat honom är nyanvända konton SOM ENDAST lagt ett enda meddelande på detta forum i denna tråd. Precis som föregående talar sa.