Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

stockholmihjartat

Registrerad
Meddelanden
9
Jag har beställt otaliga gånger av dem. Alltid fått mina grejer. Och dem har åven varit jävligt gott i sitt bemötande. Och jag har gjort affärer med dem i över 3 års tid? jag känner dem ganska väl idag, och kan med all säkerhet säga att du har fel. Jag undrar vad dina motiv är. Du verkar ju vara den enda som trashtalkar dem? Och jag känner ju flera av dem. Genom åren. Dem är inga blåsare. det lovar jag dig.
Samma här, alltid funkat.

Dealarallt

Registrerad
Meddelanden
26
Dealarallt heter vi på wickr. Vi har många års erfarenhet på dos av olika batchar . Vi ska inom kort utveckla en hemsida

Dealarallt

Registrerad
Meddelanden
26

stockholmihjartat

Registrerad
Meddelanden
9
Vi behöver inte jaga något. Försökte bara hjälpa till . Du behöver inte handla om du inte vill det
DU PHISHAR JU KRAFTIGT? och SYSTEMATISKT GÅR OCH FÖRSÖKER SNO ANDRAS VÄRDEIGHET?
Gör din egen tråd eller något piss. Gå inte in på vartenda en och snacka goja.
ingen respekterar en liten hasslare, som blev medlem för 5 minuter sen. bokstavligen IDAG.

Passa er, han är en välkänd bedragare.

Sir Väss

Registrerad
Meddelanden
10
Jag har beställt otaliga gånger av dem. Alltid fått mina grejer. Och dem har åven varit jävligt gott i sitt bemötande. Och jag har gjort affärer med dem i över 3 års tid? jag känner dem ganska väl idag, och kan med all säkerhet säga att du har fel. Jag undrar vad dina motiv är. Du verkar ju vara den enda som trashtalkar dem? Och jag känner ju flera av dem. Genom åren. Dem är inga blåsare. det lovar jag dig
Ja du kan lova hur mycket du vill. Du kan säkert ha handlat och fått det du beställde det betvivlar jag ej. Men min beställning kom inte och svarar inte när jag skriver . Så då är det ju rätt logiskt för mig att röda.
Sen är det ju up till gemene man hur hen vill göra. Det jag skriver är det jag upplevde.
Min agenda? Vad är det du inte förstår? Är väl ändå rätt uppenbart va min ”agenda” är eller tycker du inte? Kan förklara: Jag vill delge och varna andra på forumet att kanske inte gå i samma fälla som jag råkade ut för. Så för mig är det en oseriösa säljare som ägnar sig åt lurendrejeri istället för att sälja den påstådda vara hen har.
Du förstår är man pundare så är det inte alltid man har gått om stålar då känns det rätt jävligt om man blir blåst på pengarna samt att inte få det man betalar för.
Men för alldeles fortsätt du propagera o handla av dina polare om de funkar för dig.

aiman123

Registrerad
Meddelanden
20
Kan
Jag har beställt otaliga gånger av dem. Alltid fått mina grejer. Och dem har åven varit jävligt gott i sitt bemötande. Och jag har gjort affärer med dem i över 3 års tid? jag känner dem ganska väl idag, och kan med all säkerhet säga att du har fel. Jag undrar vad dina motiv är. Du verkar ju vara den enda som trashtalkar dem? Och jag känner ju flera av dem. Genom åren. Dem är inga blåsare. det lovar jag dig.
Hade moderator varit i mina skor och sen igår kväll sett konversationerna med denna snubbe så tror jag moderatorn hade rödat och bannat alla förkalkylerade konton som grönat honom, och främst malmöexpress.

Killen verkar vara värsta bedragaren. Har mött riktiga killar i spelet, har mött bedragare, lärt mig deras taktikter. Och denna kille verkar vara en riktig clown. Baserat på kommande stycken:

Han säger att han skickar kilon kokain via postombud hela tiden, enligt honom hans målvakter. Att han har 500 kunder som skriver till han hela tiden. Han stressar mig att handla spårat via ombud för 5000kr. Frågade honom ifall han kan skicka 500kr spårbart: "MEN DE VAR INTE VÄRT RISKEN HAHAHA". ATT SKICKA HEGGEN, KILON LADD SPÅRBART ÄR INTE DE STÖRRE RISK ELLER?" Vem fan skickar heggen och kilon spårbart? Mupparna, drugify och balkanexpress mm. hade antingen börjat skratta eller gråta.

Dessutom välkomnar han mig hem till honom, till hans område. Sa han igår när han var beng som fan. Och nu idag säger han att han inte ens känner mig blabla. Killen försäger sig hela tiden. Idag börjar han bli irriterad och nästan hotfull utan anledning(bensot som börjar tala). Jag har spelat dum hela tiden och ännu dummare är han tror jag är dum och som tror sig kunna lura mig😂🤦‍♂️

Haha killen skickade 10 inspelade meddelanden arg som fan att jag tar hans tid och försöker stressa mig att handla spårbart. Precis för 15min sen.

Dock säger han att han kan skicka en "springpojke" upp till mig. Men spårbart är de primära för honom, han verkar väldigt desperat för att han ska skicka spårbart.

De går inte att screenshota via luren. Hade kunnat gått in på datorn och fotat. Vet inte om jag vill hänga ut honom för mycket. Wickr är som sagt privat kanske går emot reglerna.

Men jag backar från affär med honom. Är 95 % säker att han är en bluff. Varför jag inte är 100% är för att jag inte blivit bedragen ännu. Har ej beställt något med andra ord. Min uppfattning om killen är att han är en pundare som lever på att bedra folk.

P.S. varenda användare här som grönat honom är nyanvända konton SOM ENDAST lagt ett enda meddelande på detta forum i denna tråd. Precis som föregående talar sa.

Raffa77

Registrerad
Meddelanden
23
Riktigt otrevlig liten skit, ville träffa honom live då han sa att det var ok, dagen då det närmade sig vårat möte så försökte han nästan tvinga mig att få det skickat rek. Nej, jag har märkt att det är riktigt många som scammar här, många erbjuder varor för att sen sluta svara mm mm, gillade denna sida för en liten stund tills jag märkte hur många det är/var som scammar folk här! Jag funderar på att själv börja köra lite handel och jag kan ses live då. Skriver här inom några dagar när jag fått in mer varor, just nu har jag bara Oxycontin 80mg om ögon skulle vara intresserad 👍💯 Min wikr: Raffafakk77

Ocksåjag

Registrerad
Meddelanden
32
Kan

Hade moderator varit i mina skor och sen igår kväll sett konversationerna med denna snubbe så tror jag moderatorn hade rödat och bannat alla förkalkylerade konton som grönat honom, och främst malmöexpress.

Killen verkar vara värsta bedragaren. Har mött riktiga killar i spelet, har mött bedragare, lärt mig deras taktikter. Och denna kille verkar vara en riktig clown. Baserat på kommande stycken:

Han säger att han skickar kilon kokain via postombud hela tiden, enligt honom hans målvakter. Att han har 500 kunder som skriver till han hela tiden. Han stressar mig att handla spårat via ombud för 5000kr. Frågade honom ifall han kan skicka 500kr spårbart: "MEN DE VAR INTE VÄRT RISKEN HAHAHA". ATT SKICKA HEGGEN, KILON LADD SPÅRBART ÄR INTE DE STÖRRE RISK ELLER?" Vem fan skickar heggen och kilon spårbart? Mupparna, drugify och balkanexpress mm. hade antingen börjat skratta eller gråta.

Dessutom välkomnar han mig hem till honom, till hans område. Sa han igår när han var beng som fan. Och nu idag säger han att han inte ens känner mig blabla. Killen försäger sig hela tiden. Idag börjar han bli irriterad och nästan hotfull utan anledning(bensot som börjar tala). Jag har spelat dum hela tiden och ännu dummare är han tror jag är dum och som tror sig kunna lura mig😂🤦‍♂️

Haha killen skickade 10 inspelade meddelanden arg som fan att jag tar hans tid och försöker stressa mig att handla spårbart. Precis för 15min sen.

Dock säger han att han kan skicka en "springpojke" upp till mig. Men spårbart är de primära för honom, han verkar väldigt desperat för att han ska skicka spårbart.

De går inte att screenshota via luren. Hade kunnat gått in på datorn och fotat. Vet inte om jag vill hänga ut honom för mycket. Wickr är som sagt privat kanske går emot reglerna.

Men jag backar från affär med honom. Är 95 % säker att han är en bluff. Varför jag inte är 100% är för att jag inte blivit bedragen ännu. Har ej beställt något med andra ord. Min uppfattning om killen är att han är en pundare som lever på att bedra folk.

P.S. varenda användare här som grönat honom är nyanvända konton SOM ENDAST lagt ett enda meddelande på detta forum i denna tråd. Precis som föregående talar sa.
m

så jävla sant alltihopa, swedrugsamf har förstört hela min nutida platta plus "dealarallt" förståss. Vill hitta nån annanstans känner mig hemskt otrygg har vill avregistrera mig. öht att lägga in de här orden, Ha såna där oberäkneliga läsandes eller de kanske inte kan läsa ordentligt får inte ihop det tror att jag vill ha han ååh fittan ymf Malmös största kran så otrevlig att jag tappa byxan på en gång liksom sånt tänder jag på plus att bli blåst ojoj.Ger du den adressen så kommer du ha den där flåsandes runt dig talandes typ som i tungor runt dig varje dag tills du dör av utmattning

Topp