Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Prippsen

Registrerad
Meddelanden
6
Prövat några olika varianter/säljare från FS4 tramadol
Men känns som dom varierar mycket, beror ju även om det är depo eller snabbverkande såklart.

Stenhårda grönvita med skåra märkta sandoz i styrka 150-200mg. Finns egentligen inget dåligt att säga om dem, Förutom lite ojämna kvaliteten. Delar/krossar alltid tabletterna, Bombas oftast i rizzla papper.

Även testat tramadol eg 200mg. Förmodligen depo.
Ganska mjuka om man jämför med sandoz’s grönvita. Tycker jaf får goare rus på denna sort faktiskt. Överskrider aldrig min gräns på 800mg

Sen är ju svenska apoteksvaror helt klart det godast! Men smakar det så kostar det.

Vilka gör dom bästa tram? Finns det något som inte är hemmapressat?

Så rangordna göra era favoriter! Samt om ni vet om det ärliga produkter :)

Tacksam för tips! Fråga på om något är oklart.
Mvh

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Det börjar dyka upp indiska tramadol igen, Royal heter dom. Dom är så jävla ojämna, vissa är helt verkningslösa medans andra funkar ok. Men 225mg slår inte alls så hårt som det ska.

Jag har brukat tram dagligen i 3 år så har gått igenom typ alla märken. Svenska är bäst. Annars är Sandoz rätt bra. Äter för tillfället Santeria 200mg.

Måste käka minst fyra tabletter för att hålla at'n borta, ruset är borta sen läääänge :/ Å jag tuggar alla tabletter, har vant mig vid tram smaken. De röda Stada 200mg depo funkar ok. Kapslar är generellt sett bäst dock

Topp