Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Varning Drogforum.org

En varning är utfärdad.

Ragnar

Verifierad
Meddelanden
32
Drogforum, med admin "Popeye" har sedan länge tillbaka blivit scamflaggad av Drugify, GottOchBlandat och Grinchen. Samtliga tre vendors har kontaktat mig privat och visat upp screenshots där de blivit blåsta. (Jag och några vänner driver sidan Luffarn.com så det är rätt vanligt att folk mailar in scam-alerts till mig.)

Jag tittade i förra veckan på webbplatsen och ser att där ligger banners uppe mot GottOchBlandat, men webbplatsen länken leder till är en känd scam-sida.
Även länkar och banners mot Grinchen.org - vilket också är en fake-sida, Grinchens riktiga webb är Grinchen.net

Jag tittar på forumets översikt och ser att enligt widgeten på antal användare online är det massvis med folk inloggade, jag kan bekräfta att översikten med antal användare online är fake, den visar att det är massor av användare som läser forumet, men i själva verket är det inte det. Detta Spiken satt bredvid mig och han har inte loggat in på drogforum på flera år men ändå visades han som online...

Det verkar komma in nya inlägg varje dag. Jag ser också banners mot handladroger.org - vilket enligt gröningar här faktiskt levererar grejjer, och har sett att folk hittat vendors som de kontaktat och gjort goda affärer med via drogforum.org. Det ligger banner mot firstclass.men (någon som provat?) och även en banner från Toppkuriren (som är en rätt bra vendor på Archetyp).

BamBam

Registrerad
Meddelanden
5
Instämmer helt. Hela sidan är scam, har mycket bevis. Toppkuriren är också fake med att leverera via postboxar och påstår att ha allt.

Ritazina

Registrerad
Meddelanden
6
Det finns shoppar som är gröna där absolut !

Sen finns där kopior av större shoppar som blåser större köp.
Det fick min vän smaka på .

lennart6

Registrerad
Meddelanden
9
Provat firstclass och dom medvetet lurar sina kunder. Först oj kom det inte vi skickar med det vid nästa order plus extra, sen vill dom köra rek och ska då skicka allt plus mer. Men när du betalt slutar dom att svara och du får inget och lyckats bli blåst 3 gånger.

Hardkorowykoksu

Registrerad
Meddelanden
4
Jag beställde från FirstClass för cirka 2 veckor sedan (det var innan jag hittade detta forum och insåg att DF är 100% scammers).
Jag förväntar mig inte att se något i min brevlåda efter att ha läst den här tråden.
Jag hade en känsla av att det var för bra för att vara sant så jag gjorde bara ett testköp så inga större förluster men ville bara lägga till fler bevis på att DF är absolut bullshit. Undvik, allihop.

Topp