Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Jenny Svensson

Harm-reduction ansvarig
Meddelanden
12
Vi har nu börjat med våra anonyma kvalitetstester av droger, där vendor inte vet om att det aktuella köpet är ett test, och där testaren vet inte vem vendorn är. Passar också på att nämna att vi skulle behöva fler testare av alla substanser och man anmäler sig till mig på jenny.svensson@protonmail.com (vi riktar oss mot erfarna brukare som kan kvalitetstesta substanser på olika sätt, t ex genom de tester dosetest.com tillhandahåller, men även t ex genom lukt och utseende. Visst kunskapskrav finns, t ex kunna PGP kryptera).

Testresultat #1 Amfetamin​

Försäljare: Kingpinswe
Köp via: Archetyp Market
Datum: December 2022
Testare #4

Min sammanfattning utav det här tjacket är att det klart är över medel utav alla sorter jag testat på tex flugsvamp 4,0 och jag har testat dom flesta där och mot dom så står sig detta här tjacket mycket bra, konsistensen var pudrigt med lite små halv mjuka stenar och vaxigt i konsistensen färgen var kritvit, lukten kände jag väl igen sen förr riktig amfetamin doft, smaken var lika så som lukten, smakade jäkligt bra om man kan säga så. Det här tjacket lämpar sig för folk som tar näsa, bombar och absolut till dom som kör iv, det löste upp sig på nästintill nolltid och var helt klart tex med utan att ha filtrerat och jag lät det stå med en färdig lösning i över en timma och inte ett spår utav något bomull.

Stealth 8/10

Renhet 8/10

Helhetsbetyg 8,5/10

Kingpinswe detaljer finns på Guldkran.com: https://guldkran.com/vendor/kingpinswe/

Jenny Svensson

Harm-reduction ansvarig
Meddelanden
12

Testresultat #2 Amfetamin​

Försäljare: Estrella
Testare #6

Testare #6’s sammanfattning​

Blev faktiskt överraskat nöjd med produkten, såg direkt att det skulle fungera bra vilket det gjorde/gör. Har diagnosen AD/HD och för mig fungerade produkten bra för mina svårigheter. Fick bra med energi men kunde samtidigt känna ett lugn.
Både smak och lukt på amfetamin nu för tiden är mest åt det kemiska hållet och inte alls som för t.ex 10 år sedan så det är jag tyvärr lite besviken över men så länge det fungerar och gör sin grej så spottar jag inte i koppen konsistensen var precis som det ska enligt mig, sten variant som pulviserade sig lätt, löste sig enkelt i vatten och var inte alls svår att hantera på något sätt. Slog på fint redan vid 200mg IV, prövade tidigare även en bomb på 200mg som fungerade väldigt bra. Produkten i sig fungerade bra och jag är nöjd. Den gjorde vad det ska göra, gav bra med energi boost men även ett lugn, inget stiss.

• Stealth: 6/10
  • Renhet: 65-75% – Hade ej aceton tyvärr men konsistens, styrka i helhet påtalar relativt ren produkt.
  • Betyg: 8/10

Estrella’s detaljer finns här: Estrella på Guldkran

Jenny Svensson

Harm-reduction ansvarig
Meddelanden
12

Testresultat #3 Amfetamin​

Försäljare: Grinchen
Testare #4

Testare #4’s sammanfattning​

Min personliga uppfattning om det här tjacket är att det är starkt men inte starkt på något skönt sätt tyvärr utan man blev nervös, orolig och något välmående fanns inte, inte på mig iallafall, ett riktigt bra tjack för min del är ett sådant som ger alla dom positiva effekterna som tex välmående, ett skönt driv i kroppen till att vilja göra saker och komma på nya ideer, och framförallt inte att man får den känslan utav att man tycker alla folk tittar på en i tex affärer så man får den känslan att folk ser på en som att dom vet att man är tjackad. Konsistensen på tjacket var vit pudrigt med små klumpar i det som förmodligen har uppstått utav att tjacket i sig var ytterst lite små fuktig, doften på det var ingen som jag direkt uppskattade, var lite halv märklig doft och det luktade inte typiskt tjack utan nån annan märklig kemisk doft.
  • Betyg 5/10
  • Stealth 7/10
  • Renhet Acetontest 50%
  • Helhetsbetyg 5/10

Grinchen finns på Guldkran.com här.
Grinchens vendortråd på plattan.vet.

Dutten89

Registrerad
Meddelanden
7
Vi har nu börjat med våra anonyma kvalitetstester av droger, där vendor inte vet om att det aktuella köpet är ett test, och där testaren vet inte vem vendorn är. Passar också på att nämna att vi skulle behöva fler testare av alla substanser och man anmäler sig till mig på jenny.svensson@protonmail.com (vi riktar oss mot erfarna brukare som kan kvalitetstesta substanser på olika sätt, t ex genom de tester dosetest.com tillhandahåller, men även t ex genom lukt och utseende. Visst kunskapskrav finns, t ex kunna PGP kryptera).

Testresultat #1 Amfetamin​

Försäljare: Kingpinswe
Testare #4

Stealth 8/10

Renhet 8/10

Helhetsbetyg 8,5/10

Kingpinswe detaljer finns på Guldkran.com: https://guldkran.com/vendor/kingpinswe/
Skickar man dig ett sample för att få det testat eller? Kan skicka av mitt amfetamin, men de måste IV testas också :)

Topp