Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Alleballesalle

Registrerad
Meddelanden
8
Tja

Här disskuterar vi olika sorter Heroin som finns på olika marknader.

Själv undrar jag om någon testaf Lagrets heroinsorter på fs4?

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nop :/ Tror jag var en av de första direkt när FS4 startade. Har skickat Pm till säljaren. Uppdaterar om han svarar 👍

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Nu helt plötsligt ser det ut att dom ska skicka, och att de lägger i lite extra i påsen som klister på såren. Hade varit nåt strul. Jag uppdaterar när/om det dyker upp 👍

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Gör gärna det, vilken aort har du beställt?
Nr 3 👍 Kom fram idag, snabb leverans i bra förpackning. Och min polare var riktigt nöjd. Var det bästa han testat på länge sa han. Händer rätt ofta att han yttrar de orden, men jag märkte hur han reagerade efter en macka. Såg så nöjd ut att jag nästan får lite samvetskval :/ Gillar inte att fixa till honom. Men, ni vet. Man måste själv först vilja, om man ska skippa någon form av beroende, och han kommer bara att köpa av någon annan än mig ifall jag inte gör det. Och då blir det halvdant horse i ytterst tveksamma miljöer. Men nu snöade jag i väg här ( skyller på Piratens tjack 😅 riktigt bra 😜💪 🙌 ). Detta heroin är bra, minst sagt, och bra stealth o leveranstid ( viktigt för horsare ) som sagt. Tror Inte någon blir besviken av kvaliten på produkten iaf. Potent!

Alleballesalle

Registrerad
Meddelanden
8
Nr 3 👍 Kom fram idag, snabb leverans i bra förpackning. Och min polare var riktigt nöjd. Var det bästa han testat på länge sa han. Händer rätt ofta att han yttrar de orden, men jag märkte hur han reagerade efter en macka. Såg så nöjd ut att jag nästan får lite samvetskval :/ Gillar inte att fixa till honom. Men, ni vet. Man måste själv först vilja, om man ska skippa någon form av beroende, och han kommer bara att köpa av någon annan än mig ifall jag inte gör det. Och då blir det halvdant horse i ytterst tveksamma miljöer. Men nu snöade jag i väg här ( skyller på Piratens tjack 😅 riktigt bra 😜💪 🙌 ). Detta heroin är bra, minst sagt, och bra stealth o leveranstid ( viktigt för horsare ) som sagt. Tror Inte någon blir besviken av kvaliten på produkten iaf. Potent!
Nice att höra, du tar inte heroin själv eller?

Trollare

Registrerad
Meddelanden
8
Jag vill slå ett slag för Tomek93 och deras sort Ortodoxa H. De skickar även REK om man önskar vilket kan va bra om man har den kärlek till Postnord som jag har. Det kostar lite mer än många andra sorter på fs4 men det håller vad de lovar! Det är en riktigt grym kille att ha att göra med också om man får tillfälle att snacka med dom.

Maggio

Registrerad
Meddelanden
1
Any updates va som finns nu eller har funnits senaste dagarna? Letar efter oxy, imo, ladd, mdma

Kapten

Registrerad
Meddelanden
8
Vad gäller numera?
Funderar på testa Anonymous på plattan.org, annars är det enbart Krav på Archetyp som har inrikes.
Flugsvamp 4 är totalt uteslutet, är väldigt misstänksam mot denna sidan och har hört mycket dåligt, samt att säljare finns där som inte finns kvar på Arche t.ex och inte svarar på mail längre, men ändå finns dom på fs4 vilket är märkligt.

jonkarjocke

Registrerad
Meddelanden
1
Skriv till kukbajs @ wickr för prisvärt jonk. ;) Har testat det ena överprissatta heroinet efter det andra på darknet. Men nu har jag ledsnat på att bränna så mycket deg på mediokert jonk och köpt på mig ett eget lager! 😀 Rabatterar ut jonket för 500 kr/g tills jag byggt upp en kundkrets. Tveka inte att skriva, för att få se bilder och/eller bestämma möte (går dock att lösa även om vi skulle befinna oss på vitt skilda platser i detta avlånga kukland).

P.S. Kan sälja kabbar som samples à 100 kr/st, för den som - vilket är fullt förståeligt - är skeptisk. :)

Senast ändrad:

tjackalck08

Registrerad
Meddelanden
3
Ingen försäljning tillåten på detta forum
Tjena. Håller egentligen bra på med snabba billar och och sömniga brudar...
Men har fått in lite jonk som jag tänkte kränga bort lite snabbt.
Kontakta mig på wickr "tjackbutiken" så fixar vi det du vill ha. Har bilder och referenser. Kan mötas live inom sthlm området med.

Topp