Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Insättning flugsvamp 4, inga pengar kommer fram

Showbiz

Registrerad
Meddelanden
1
Som en del andra har jag samma problem med att pengarna jag satt in på kontot inte dyker upp. Har gått 18h sedan jag satte in BTC på mitt Flugsvamp 4 konto. Man börjar ju bli lite nojig.... Blockhain bekräftar transaktionen så ja, inte nice

Serial Chiller

Registrerad
Meddelanden
1
Samme skjer med meg. 2 døgn siden jeg satte inn btc på konto og ingenting skjer, support funker heller ikke. Bruker:
http://fs4is3y4rtujnqdgiwkuwu2eokj3jwslabhy3hymcnobnj2abocqdcad.onion er det scam site?
Ja det är scam. De riktiga länkarna som flugsvamp har på deras hemsida är dessa:

fs4is3y4sh5uhxgjj4yudjgpjaxwkkdqt64ztolrbvlw5pxesezsfvad.onion
fs4is64kdohkd3twjcr2jf57r64yrfsjihgezfcbhjhproz6cjxc24qd.onion
fs4is7zrzcubrrfkhrx4miywpx3l5xk4vse2axsxbgetdlabe6gvvqyd.onion
fs4isc7eewwxk3jao3fdygbqpx6ytuhsghsszgcnuluoxfgoo2b4ynad.onion
fs4isdhjirjlsxnlezruuobnkoi6atggsxqan6yeenoz7qtcwlnzslid.onion

Odens

Registrerad
Meddelanden
2
Som en del andra har jag samma problem med att pengarna jag satt in på kontot inte dyker upp. Har gått 18h sedan jag satte in BTC på mitt Flugsvamp 4 konto. Man börjar ju bli lite nojig.... Blockhain bekräftar transaktionen så ja, inte nice
Precis hänt. Har gått mer än 72 timmar och inget svar från support

Sonnny

Registrerad
Meddelanden
2
OBS! Använd aldrig någon länk som påstås gå till FS4! Använd endast adressen flugsvamp.wtf. Jag handlar ofta där och inga som helst problem med insättningar osv.

Topp