Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Läs först Läs först!

Viktigt

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Först av allt, välkommen till Plattan. Detta forum har nästan inte öppnat ännu, har du hittat hit ändå så är du bland de första.

Detta forum är inte en marknadsplats, det är inte tillåtet att på något sätt saluföra produkter här. Däremot är det helt fritt fram att diskutera olika langare, marknadsplatser och de produkter de tillhandahåller.

Under kommande månader kommer jag jobba med forumet, göra det så enkelt som möjligt för de som vill hitta information om t ex det är någon vendor som scammar, eller skickar ut dåliga grejjer. Till min hjälp kommer jag också ha en aggressiv knarkare "Spiken", jag vill redan i förväg be om ursäkt för hans beteende då han lätt rage'ar loss när han får dåligt skit på posten - men å andra sidan ber han om ursäkt ganska fort. Han kommer testa grejjer från så många vendors han hinner och skriva om dem, och det kan vem som helst av er som hittar hit också göra, forumet kommer vara bestående och finnas i många år framöver.

Kommer kanske framöver

• Jag älskade FS3 när de gjorde labbtester på grejjer, kanske kommer här inom kort.
  • Guldkran - varje år så röstar vi fram årets bästa langare.
  • PGP Arkiv.
  • Lista clearnet shoppar.

Ett stort OBS också på att detta forumet ligger på clearnet, det är klokt att använda VPN, och forumet fungerar med TOR och även om layouten blir snyggare med javascript på så är det säkrare att ha det avstängt. Vid registrering så använder du en anonym email adress, d v s undvik jobb-mailen eller dyl. För att undvika spam har jag vissa inställningar som gört att ibland flaggas inlägg eller svar och ställs i en godkännande-kö, ha tålamod så godkänner jag dessa manuellt så snart jag ser dem.

Tipsa gärna, allt tas tacksamt emot.

Senast ändrad:

sharonosbourne

Registrerad
Meddelanden
21
Kan ni göra en neutral kategori för kranar? nu är de uppdelar i bra eller dåliga. jag ville göra en tråd där jag frågar vad folk tkr om en viss kran men hade inget underforum att lägga det i. jag vet ju inte än om den e grön eller röd så vart lägger jag den då? förstår du? tack på förhand :) kul med nytt forum

sysop

Administrator
Forumpersonal
Meddelanden
68
Ja, kul att du hittade hit och bra ide. Byter namn där

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Ni verkar ha en schysst plattform och det är relativt enkelt att navigera till de man söker. Gillas!

Trollare

Registrerad
Meddelanden
8
Ville bara skriva och tacka! Jag har saknat ett forum att läsa och skriva i sedan fs3 gick i graven. Det finns ju en del andra forum där ute men jag har inte riktigt hittat nått som passar mig och känns *hemma* men jag hoppas och tror att det här ska kunna göra det. Det har startat bra i alla fall!

Granit8

Registrerad
Meddelanden
4
Tänkte höra om ni inte bara lista kranar men tex dirigera/hänvisa en om man söker tex "Skåne live", typ om de finns nån marknadsplats där folk byter gör av med sina apotek recept. Lite som drogforums Live chattar som en gång i tiden funka va aktiva.

Mvh

Lordi

Registrerad
Meddelanden
7
Detta forum är inte en marknadsplats, det är inte tillåtet att på något sätt saluföra produkter här. Däremot är det helt fritt fram att diskutera olika langare, marknadsplatser och de produkter de tillhandahåller.

Under kommande månader kommer jag jobba med forumet, göra det så enkelt som möjligt för de som vill hitta information om t ex det är någon vendor som scammar, eller skickar ut dåliga grejjer.

Hej, tack för ditt initiativ till detta projekt.
Tyvärr så spammas trådarna av säljare som saluför sina produkter, vilket inte är tillåtet.
Folk rapporterar även att det är just de säljarna som blåser folk oftast.

Nu när Wickr blivit begraven så kan väl detta styras upp lättare i fall alla email-adresser spärras för publicering?
Det är synd att folk blir blåsta just här vi diskuterar hur man inte ska behöva bli det.

Annars så är det liksom ingen mening med detta forumets existens.
Tack för ordet.

aiman123

Registrerad
Meddelanden
20
Ja, kul att du hittade hit och bra ide. Byter namn där
Hejsan. Lite offtopic just i denna tråd, men behöver tala med dig som är admin.

Såg att du skrev i en annan tråd att det var informationstråden man verifierar sig? Hittar det icke. Detta verkar ju vara infotråden.

Mvh

Raffa77

Registrerad
Meddelanden
23
Hej, tack för ditt initiativ till detta projekt.
Tyvärr så spammas trådarna av säljare som saluför sina produkter, vilket inte är tillåtet.
Folk rapporterar även att det är just de säljarna som blåser folk oftast.

Nu när Wickr blivit begraven så kan väl detta styras upp lättare i fall alla email-adresser spärras för publicering?
Det är synd att folk blir blåsta just här vi diskuterar hur man inte ska behöva bli det.

Annars så är det liksom ingen mening med detta forumets existens.
Tack för ordet.
Vadå, ska Wickr lägga ner? Har ni nåt annat förslag på vad man kan använda istället? Mvh

BossesBror

Registrerad
Meddelanden
12
Är det bara jag som upplevt mycket down time senaste tiden? Eller är det min VPN som strular?

Topp