Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
De har ingen sida, men bra på opiater och till viss del benzo. Gjort många säkra affärer 👌

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
De har ingen sida, men bra på opiater och till viss del benzo. Gjort många säkra affärer 👌
Väldigt tillmötesgående med stealth ( specialpackning efter egna önskemål ), och när det gäller priser. Nu beställde jag lite mer sist, men fick ändå ett fint pris sammantaget. Plus övervikt. Dessutom väldigt trevliga o snabba på mail.

Nu låter det som jag gör reklam för dom 😅 men endast ärlig. Var min egen ide med att nämna de på denna fina sida.

Smartls

Registrerad
Meddelanden
9
+1 Jag har varit lite av en fluktare på Plattan. Men nu kände jag att jag var tvungen att start ett konto :) Har handlat mestadels Oxy, men även H. Aldrig något strul.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Japp den stämmer! :) Tack som fan Langdeal för ännu en fin landad order. Ni och Pharmazia räddade rådande läge 👍✌

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Oja. Har testat deras amfetamin tidigare, och det var den sortens amfetamin man minns från 90-talet typ :) Det var deras billigare sort så den andra blir man ju allt lite sugen på. Och nu idag landade en Pregabalinbeställning och smakprov på haschet ( ej testat haschet än men ser ut o luktar mumma ) och Preggan det är fina kristaller, smakar som det ska. Leveranstid efter 2 postdagar, alltså beställde i ons förra veckan. Har för mig förra ordern tog lika lång tid.

Mandala

Registrerad
Meddelanden
16
Oja. Har testat deras amfetamin tidigare, och det var den sortens amfetamin man minns från 90-talet typ :) Det var deras billigare sort så den andra blir man ju allt lite sugen på. Och nu idag landade en Pregabalinbeställning och smakprov på haschet ( ej testat haschet än men ser ut o luktar mumma ) och Preggan det är fina kristaller, smakar som det ska. Leveranstid efter 2 postdagar, alltså beställde i ons förra veckan. Har för mig förra ordern tog lika lång tid.
Tack för infon! Låter helt suveränt:)

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Säljer dom franska båtar ? Och isåfall i normal prisklass. 10f 1300 är bra pris. Kom ihåg när jag började köpa på fs2 tiden då låg dom på 300 kr st.

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Säljer dom franska båtar ? Och isåfall i normal prisklass. 10f 1300 är bra pris. Kom ihåg när jag började köpa på fs2 tiden då låg dom på 300 kr st.
Det gör dom. Jag skulle dock vänta lite med order, saknar en större beställning gjord i slutet på förra veckan. Brukar bara ta någon dag i vanliga fall :/

Centurion

Registrerad
Meddelanden
43
Det gör dom. Jag skulle dock vänta lite med order, saknar en större beställning gjord i slutet på förra veckan. Brukar bara ta någon dag i vanliga fall :/
Ok tackar, då väntar jag, såg mupparna ska få in sub snart. Vill köpa opium,har du rökt det? Jag undrar hur man ska inta.

killekille

Registrerad
Meddelanden
7
Har beställning från langedahl skickat 11okt inte kommit nått än .. inget svar på mail efter beställning

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Update: Har inte fått min order, och får inte heller kontakt med dom :/ Jag har fått hem flera mindre ordrar, men denna större verkar jag blivit blåst på. Även om jag har ett litet hopp om att det kanske dyker upp i början på nästa vecka. Men det talar ju emot att dom inte svarar på mail, vilket gäller fler än mig. Skäms som fan här ärligt talat, för att det är jag som både startat denna tråd plus grönat dem. Jag ska bli väldigt mer försiktig med vilka jag grönar i fortsättningen.

killekille

Registrerad
Meddelanden
7
Update: Har inte fått min order, och får inte heller kontakt med dom :/ Jag har fått hem flera mindre ordrar, men denna större verkar jag blivit blåst på. Även om jag har ett litet hopp om att det kanske dyker upp i början på nästa vecka. Men det talar ju emot att dom inte svarar på mail, vilket gäller fler än mig. Skäms som fan här ärligt talat, för att det är jag som både startat denna tråd plus grönat dem. Jag ska bli väldigt mer försiktig med vilka jag grönar i fortsättningen.
Äckliga människor är dom

Oldfield

Verifierad
Meddelanden
178
Låter ju lite hoppingivande iaf. Och jag fick precis mail där de påstår att de skickat min order. Återkommer naturligtvis med update.

Topp