Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenJapp en nypa salt men fick min reship från förra veckan idag torsdag 20/10 brev stämplat den 18/10, ursprungligen en order från mitten av september som jag fick reship på då den försvann i strulet, blev informerad att den var på väg till mig i början av förra veckan så postansvarig hos mupparna har tagit några dagar extra på sig innan den lades på postlådan känns det som.
Alltid fått tidigare ordrar med en leverans på 7 till 10 dagar och så länge dom kan fortsätta sin verksamhet med min och deras säkerhet i högsta prioritet för framtida relationer så känner jag att det är ett tryggt och generöst me denna rutin!
Så 2dd enligt stämpeln på paketet.
PS. deras ksalol i karta är dom finaste tryckta blåbär jämt pressade inga ojämna kanter jämn ljusblå färg inga fläckar och två stycken som smakar besk alprazolam direkt på tungan, känner mig lagom trög och skön i kroppen och knoppen!!!
Tidigare var det ungefär en vecka från att du beställde exempelvis om du beställde på måndagen hade du det på fredagen.Någon som har ett svar på hur lång tid de tar att få sitt godis? Beställde i söndags,bekräftat och packad och skickad enligt dom, borde la komma idag?
Instämmer med föregående talare.Sättet du formulerar dig på när du skriver dina inlägg ligger på samma nivå som en 12 årig hobby blatte.
Räknar med att följande svar från dig kommer innehålla "bror" "mannen" osv. Svårt att ta dig seriöst och jag står kvar vid mitt tidigare påstående om att du tillför inget relevant eller intressant innehåll till detta forum.
Jo alltså detta har ju gått i omgångar under ett antal års tid. Har en del dommar dock endast eget bruk, så ringa och normalgraden. Men ibland har jag varit girig och typ beställt 12 ordrar samtidigt, första å enda gången. och den har spärrarna varat i x antal månader varje gång. och väntar alltid extra så ska va säker på dom är bort. Sen är man fri några månader etc och sen har man otur att ett packet fastnar, Oftast pga kass stealth. Och då är man lätt på spärrlista igen för nåt packet. Men nu var det ett tag sedan, beror på. Köper endast av folk jag vet har stealth, tycker det är fel att säga dom har bra, det är resten som har värdelöst. Ta balkan som exempel folk hyllar hans stealth och jag menar att han har normal steatlh som den ska vara. Det är bara resterande pack som har värdelöst. Älskar balkan så ingen kritik där, menar bara att han gör sitt jobb. Skulle vilja se en sida som när vendors reggar visar upp deras stealth för admins så å dom har har en mall att gå efter sen om man får hem ett packet som är en tram och hasch somalie som packeterat så tar man kort och skickar till admin, För dom är dom enda som vet hur stealthen ska vara till minimum och fuckar dom en order så, Ska de bli konsekvenser, Gratis vara minst,sen varning, kanske avstägning. och För att vara säker på att varken vendor eller köparen bär kipa så tar vendor kort på packetet före utskick, Vet det låter som lite extra arbete men skulle lätt gå att lösa och se till så det är en ny bild som postas, och denna bild har endast admin tillgång till om dispyt uppstår. För en teknisk kunning ska det inte vara nåt problem att se till så man kan se när bilden är tagen utan att lämna fotspår.Hur kommer det sig att du fått så många paket beslagtagna tror du? Har du kanske fått din adress typ rödflaggad hos postnord? När började du få de beslagtagna? Tråkigt att höra oavsett och undrar hur vanligt detta är egentligen :-/
Shit du skriver som mig! Haha allt i ett styckeJo alltså detta har ju gått i omgångar under ett antal års tid. Har en del dommar dock endast eget bruk, så ringa och normalgraden. Men ibland har jag varit girig och typ beställt 12 ordrar samtidigt, första å enda gången. och den har spärrarna varat i x antal månader varje gång. och väntar alltid extra så ska va säker på dom är bort. Sen är man fri några månader etc och sen har man otur att ett packet fastnar, Oftast pga kass stealth. Och då är man lätt på spärrlista igen för nåt packet. Men nu var det ett tag sedan, beror på. Köper endast av folk jag vet har stealth, tycker det är fel att säga dom har bra, det är resten som har värdelöst. Ta balkan som exempel folk hyllar hans stealth och jag menar att han har normal steatlh som den ska vara. Det är bara resterande pack som har värdelöst. Älskar balkan så ingen kritik där, menar bara att han gör sitt jobb. Skulle vilja se en sida som när vendors reggar visar upp deras stealth för admins så å dom har har en mall att gå efter sen om man får hem ett packet som är en tram och hasch somalie som packeterat så tar man kort och skickar till admin, För dom är dom enda som vet hur stealthen ska vara till minimum och fuckar dom en order så, Ska de bli konsekvenser, Gratis vara minst,sen varning, kanske avstägning. och För att vara säker på att varken vendor eller köparen bär kipa så tar vendor kort på packetet före utskick, Vet det låter som lite extra arbete men skulle lätt gå att lösa och se till så det är en ny bild som postas, och denna bild har endast admin tillgång till om dispyt uppstår. För en teknisk kunning ska det inte vara nåt problem att se till så man kan se när bilden är tagen utan att lämna fotspår.
Kermit var enligt mig ett riktigt bra hasch. Oljigt och mjukt och krävs inte mycke av de heller. Trevligt rusHur är kvalitén på mupparnas bruna? Bentleyn har jag testat och den var helt klart schysst, men tänkte på dom billigare alternativen, ngn som vet?
Vi är som vi är, när man kommit igång med skrivandet å kanske ha lit tjack i sig då flyter de på som man vore Tolkien själv, sen korrekt läs man de så inse man att kanske är lite mongo med homosexuella tendenser som gillar könsrock. Ska hoppas du kunde förstå någorlunda vad jag skrev i första köttstycket.Shit du skriver som mig! Haha allt i ett stycke
Homosexuella tendenser och könsrock jag dör 😂 du menar att din inre raggare vaknar ?Vi är som vi är, när man kommit igång med skrivandet å kanske ha lit tjack i sig då flyter de på som man vore Tolkien själv, sen korrekt läs man de så inse man att kanske är lite mongo med homosexuella tendenser som gillar könsrock. Ska hoppas du kunde förstå någorlunda vad jag skrev i första köttstycket.
Det är jule tider nu med vet du så räkna inte med det.Väntar på reship av deras lyrr som aldrig dök upp, så var schysst av dom, hoppas de kom imorn
Intresserad av lyrica pulverFinns lyrica pulver 99.98%! Rent mycket bättre en Pfizer går och beställa online finns även i min stad om du ha pgp kan vi komma överens me nått
Så kvaliten är bättre än ifrån läkemedels bolagen? Hur är en sån sak möjlig.Intresserad av lyrica pulver
beelsebul666.på wicr
Mvh
Är deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.
Nån som testat tapentadol? bra?
Väntar på en leverans tapentsdol just nuÄr deras nya tjack kasst? tycker ändå party tjacket funkat men det är ju relativt vad man är van med, annars har alltid mupparna leverat förutom sist, då tog polisen ett packet för 4 k. dock har dom billig benso och sean connerys till bra pris samt lyrica, har ej lärt mig archtype än, Och någon som vet hur deras leon ketema röka samt dry shift röka är? men verkar inte finnas några köp av dessa på archtype inte för jag tror det är kasst men balkan har nästan samma pris samt sålt med bra kommentarer så känns som ett hegge av han känns säkrare samt har aningen bättre stealth, Förlora 4-5k 2 ordrar i rad så kommer jag aldrig ha min egen pengabinge. Dock var detta första gången av många ordrar där den togs, så kan varit ren olycka. Även alltid varit snabb 2-3 dagar leverans.
Nån som testat tapentadol? bra?
Du det där hände fan mig med var det pulver?Väntar på reship av deras lyrr som aldrig dök upp, så var schysst av dom, hoppas de kom imorn
Jo alltså detta har ju gått i omgångar under ett antal års tid. Har en del dommar dock endast eget bruk, så ringa och normalgraden. Men ibland har jag varit girig och typ beställt 12 ordrar samtidigt, första å enda gången. och den har spärrarna varat i x antal månader varje gång. och väntar alltid extra så ska va säker på dom är bort. Sen är man fri några månader etc och sen har man otur att ett packet fastnar, Oftast pga kass stealth. Och då är man lätt på spärrlista igen för nåt packet. Men nu var det ett tag sedan, beror på. Köper endast av folk jag vet har stealth, tycker det är fel att säga dom har bra, det är resten som har värdelöst. Ta balkan som exempel folk hyllar hans stealth och jag menar att han har normal steatlh som den ska vara. Det är bara resterande pack som har värdelöst. Älskar balkan så ingen kritik där, menar bara att han gör sitt jobb. Skulle vilja se en sida som när vendors reggar visar upp deras stealth för admins så å dom har har en mall att gå efter sen om man får hem ett packet som är en tram och hasch somalie som packeterat så tar man kort och skickar till admin, För dom är dom enda som vet hur stealthen ska vara till minimum och fuckar dom en order så, Ska de bli konsekvenser, Gratis vara minst,sen varning, kanske avstägning. och För att vara säker på att varken vendor eller köparen bär kipa så tar vendor kort på packetet före utskick, Vet det låter som lite extra arbete men skulle lätt gå att lösa och se till så det är en ny bild som postas, och denna bild har endast admin tillgång till om dispyt uppstår. För en teknisk kunning ska det inte vara nåt problem att se till så man kan se när bilden är tagen utan att lämna fotspår.
Beror väl på om du blivit flaggad hos tullen eller ej föreställer jag mig .Tja!
Har spärrarna varit endast för utrikes beställningar eller även inrikes?
Jag undrar om man beställer utrikes - det fastnar i tullen, får man då sin adress ”rödflaggad” även på inrikes post?
Ponera tullen har ”rödflaggat” mig hos dom, gäller det även post som skickas inrikes? Har svårt att tro det men jag vet inte.Beror väl på om du blivit flaggad hos tullen eller ej föreställer jag mig .
Väntar du också en beställning ?
Verkar som det tar tid den här gången.