Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenVäntar fortfarande på en beställning jag gjorde 25e novemberNågon som vet eller beställt utav mupparna nu hör innan jul o vet hur leveranstiden ser ut ? Väntar nämligen på två beställningar som gjordes i förra veckan
Oj! Ja det är väldigt länge . Beställt av dom förut ? Haft någon kontakt med dom gällande att det tar sån tid ?Väntar fortfarande på en beställning jag gjorde 25e november
Aah jag kontaktade dom i tisdags (då hade det tagit exakt 12 vardagar dagar tror jag) och i onsdags fick jag svar att dom skulle skicka om det i torsdags,så hoppas jag får det veckan som kommer 😊Oj! Ja det är väldigt länge . Beställt av dom förut ? Haft någon kontakt med dom gällande att det tar sån tid ?
Också stammis och handlat otaliga gånger utan problem.Varit stammis hos mupparna. Köpte hos dem för lätt över 45k förra vintern. Sen fick jag ett straff, handlade av dem igen först då för 1 månad sedan.
3 beställningar har jag gjort sen dess från och med 1 månad sen. Första beställningen kom efter 5 arbetsdagar. Nu är det 2 beställningar som inte kommit ännu. En från 6e december och den andre från 9e december. Väntade jätte ivrigt på att det skulle komma idag, men nope. 9 arbetsdagar och 6 dagar för den andra. Längsta jag fått vänta från mupparna är 7 arbetsdagar. Och av alla ca 25, 30 beställningar jag gjort från dem så är det 1 som aldrig dök upp. Fick dock kompensation för det.
Hur ska man se på detta då? Jag har mailat dem angående detta. Får se hur deras respons blir. Har handlat på darknet i några år och enligt min erfarenhet så börjar chansen för varorna att anlända minska väldigt kraftig efter 7 arbetsdagar. Hoppas verkligen breven dyker upp tillslut.
Mvh
Jag fick min order idag från mupparna,skriv till dom så löser det sig kanske,annars hoppas ditt kommer i veckan 😊Också stammis och handlat otaliga gånger utan problem.
Nu väntar Jag en leverans från den 26:e november som inte kommit än :/
Över förvånan så kom min senare beställning från 9e dec samma dag 19dec klockan 14.30. Stämpeln på frimärket stod det 16dec. Vad innebär detta? Att de legat hos posten i 3 dagar? Kan ej det där. MvhVarit stammis hos mupparna. Köpte hos dem för lätt över 45k förra vintern. Sen fick jag ett straff, handlade av dem igen först då för 1 månad sedan.
3 beställningar har jag gjort sen dess från och med 1 månad sen. Första beställningen kom efter 5 arbetsdagar. Nu är det 2 beställningar som inte kommit ännu. En från 6e december och den andre från 9e december. Väntade jätte ivrigt på att det skulle komma idag, men nope. 9 arbetsdagar och 6 dagar för den andra. Längsta jag fått vänta från mupparna är 7 arbetsdagar. Och av alla ca 25, 30 beställningar jag gjort från dem så är det 1 som aldrig dök upp. Fick dock kompensation för det.
Hur ska man se på detta då? Jag har mailat dem angående detta. Får se hur deras respons blir. Har handlat på darknet i några år och enligt min erfarenhet så börjar chansen för varorna att anlända minska väldigt kraftig efter 7 arbetsdagar. Hoppas verkligen breven dyker upp tillslut.
Mvh
Väntar en lev från 26e nov samt en från 7e debembert som fortfarande inte dyker upp. Rikligt märkligt nog har jag hunnit få tre st andra paket och kort i lådan med endast en dags resadum. Så mupparna måste sluta skylla på Postnord och kan ske hitta packare som går att lita på.