Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen
En varning är utfärdad.

Barondrutt

Registrerad
Meddelanden
4
Orolig behöver du inte vara...det är troligen "borta" och du kommer aldrig mer behöva tänka på saken...jul...saker stjäls och tappas i snön..kommer inte fram ens i tö

roffees900

Registrerad
Meddelanden
2
Sen ska vi nog inte glömma den nya postlagen som trädde ikraft nu 2a januari 2023.
2a kapitlet paragraf 16
16 § /Upphör att gälla U:2023-01-02 genom lag (2022:1493)./ Den som bedriver postverksamhet enligt denna lag ska trots 14 § bistå Tullverket vid kontroll avseende postförsändelse enligt tullagen (2016:253) eller lagen (1996:701) om Tullverkets befogenheter vid Sveriges gräns mot ett annat land inom Europeiska unionen. Detta gäller dock endast vid misstanke om att en postförsändelse innehåller något av följande som kan tas i beslag enligt lagen (2000:1225) om straff för smuggling:
1. narkotika,
2. skjutvapen eller ammunition som avses i vapenlagen (1996:67),
3. sådana vapen eller andra föremål som anges i 1 kap. 3 § vapenlagen, eller
4. sådana explosiva varor som avses i 4 § lagen (2010:1011) om brandfarliga och explosiva varor. Lag (2021:47).
Edit: har fått ett paket beställt i slutet av november från mupparna, i tisdags 10/1

EzcudoNr1

Registrerad
Meddelanden
4
Schysst. Själv fick jag typ druvsocker när jag köpte tjack... Är väl olika gissar jag, men TRÖTT på allt rent skit. Ingen människa orkar hålla sig vaken tre timmar på eländet.
Men, pillren funkade. Verkar vara tjack specifikt.
Håller med ovanstående inlägg till 100%. Deras tjack håller extremt låg nivå. Jag fick ok kvalitet vid en leverans och då hade jag mailat dem innan och klagat på kvaliteten på det dom skickar. Märkte redan efter ca 4-5 beställningar att de antagligen satt i system att skicka samma skit produkt under olika namn och priser, så till slut beställde jag 2 olika sorter med 1 veckas mellanrum. Olika priser så jag hade en väldigt liten förhoppning på den dyrare produkten. Men återigen samma visa här. Antagligen inte ens amfetamin, utan något annat läkemedel de säljer ut på marknaden. Så jag e-mailade dem och frågade vilken produkt de skickade vilken vecka. Då jag var nyfiken på vilken det var som var den "dyrare och exclusivare sorten" Svaret var att de kunde inte se vad eller vem på packen hade skickat varorna eller i vilken ordning...

Så nu under december månad gjorde jag ett test. Jag gjorde flera beställningar vid olika tillfällen. Jag beställde Polska Skor 3.0, Ferrari, Cristalina, Polska snabba skor originalet och sista beställningen av Speedy Gonzales, för att se om det var någon skillnad på produkterna. Alla produkterna är på deras websidor vita med klart olika färgton och konsistens mm på deras hemsida. När sedan produkterna kom så var det ingen av påsarna som höll vikten denna månaden. Några vägde ca 10,18g
styck men var då kraftigt ned vätskade och en vägde trots kraftigt mycket lösnings medel endast 19,87g. Denna vägde senare 14g efter 3 veckor i försluten förpackning, jag fick även samma produkt lev i en 10g zip it påse. Denna hade det gått hål på efter 2 veckor:) så jag tog en bild även av det sjöblöta papperet i stealthen. Då det var så blött att jag tog en bild på vågen och jämförde med samma storlek på en servett(röd då det var jultider). Deras vägde mer än 100% mera än den torra!!! Detta är ju även farligt att skicka postvägen då den luktade nått starkt lösnings medel(dock inte aceton). Så detta var ju inte särskilt smart
av dem.

Men det var som jag misstänkte. Alla pulvren har samma färgton efter torkning. När man sedan hackar upp dem så ser man att det ser ut som strösocker!! är iblandat. Det går liksom inte att hacka upp skiten fint. När man sedan provar produkten så är det samma skit som vanligt. Så jag upp 3 linor av 3 av sorterna bredvid varandra på en spegel, sedan hacka dem (den ena var så dålig kvalitet att jag gav bort de 10g till en bekant som sedan klagade fast det var gratis!!!). och så jag ska e-maila dem en bild och fråga om de kan säga vilken lina som är vilken produkt. Då det trots allt på deras hemsida är en klar skillnad i färgton, konsistenser, priser samt beskrivning av produkterna. Sedan ska jag skicka dem en bild på vågen med
den bruna sörjan(som skulle varit Speedy Gonzales vilket det definitivt inte var) som gått ned från 20g till 14g efter 3v i en stängd zip it påse. Jag tog även en bild på påsens förslutning, så man ser att det inte tagit någonting ur den. Fick även en 10g påse av samma bruna sörja, denna frätte hål på påsen efter ca 2 veckor... Jag ska skicka dem en bild på deras vita påse 20g(som de haft vätska i) som väger lika mycket som en annan leverantörs, trots att volymen är hälften av den andra påsen med torrt amfetamin.

Sedan blir jag så jävla trött på alla idioter som ger skiten bra betyg!! De har tydligen aldrig testat riktigt ladd. Jag hade fördelen att ha en bekant som kände en "kock" för några år sedan. Så jag vet verkligen hur ett riktigt amfetamin ska fungera.
Ett tag hade jag också lyxen att ha en bekant som körde skogsmaskin tillsammans med ett gäng Ryssar. Jag övertalade honom att köpa med ett parti och jävlar vilken produkt... Aldrig sett amfetamin med en svag rosa färgton innan, sedan var det riktigt hårda block som man kunde skrapa fram ett fint pulver med rakblad. Sedan mådde man sjukt bra. Nackhåren stod typ rakt ut och det rös i hela kroppen vid beröring:) Ska även tillägga att jag inte använder så pass mycket att jag är vaken flera dagar i sträck:) För då blir självklar allt sämre:)

Så jag rekommenderar ingen att beställa amfetamin ifrån Mupparna. Jag ger deras produkt en 1:a i betyg. Det kan dessutom ev vara farligt då de ev spär ut det med olämpliga ämnen... Dessutom är det svårt att glömma dendnaa kassa effekt(ökad puls, svettningar och en 10% mental pigghet. Som då kommer efter alldeles för höga doser som innebär just ökad puls, en känsla av svaghet, försämrad kondition och ork samt svettningar och ångest, som tar bor effekten av piggheten:)
Skulle jag sålt sådan här skit där jag bor skulle jag få dödshot på mig.... Nu menar jag inte detta som någon form av hot då deras läkemedel har varit av Ok kvalitet, samt att de trots allt levererar sina varor och om det blir problem någon gång så löser de alltid detta på ett strålande sätt. Så där håller de topp klass. Men som sagt var att de ens vågar sälja detta är mig ett mysterium.

aiman123

Registrerad
Meddelanden
20
Fick reship efter att mina varor ej dök upp. De har alltid varit min main vendor men vågar dock ej beställa hos dem igen tills de har fått lite bättre recensioner. Håller med överstående gällande amfetaminet, och deras ladd är inte direkt från kakan enligt min åsikt och verkligen inte 95%, 90%. Jobbigt med hur nästan varje vendor påstår att de har världens bästa orörda ladd.

Nattispattis

Registrerad
Meddelanden
13
Lite smått panikslagen själv . Alltid fått mina ordar men sitter nu o väntar på två st varav en är från 20 december o dom erbjöd reship på den för en vecka sen men fortfarande inget i postlådan 😥

Dontbeweak

Registrerad
Meddelanden
1
Ställer mig i skaran, har väntat sedan ca 3 veckor tillbaka. Varit i kontakt men fått väldigt vaga, otydliga svar efter en vecka sägs det att det har gått iväg men inget kommer. Varför det dröjt får man inget svar på. Väntar, tänker det löser sig frågar igen får kort svar vänta lite till. Något står inte rätt till, dom har varit enormt proffsiga överlag tidigare. Det hela känns oerhört märkligt. Något verkar inte stå rätt till. Dom har varit oerhört stabila och proffsiga tidigare.

Koksleffe95

Registrerad
Meddelanden
8
God kväll har även jag nu väntat på order i snart 3 veckor utan att ett skit kommit, alltid gått smidigt och snabbt med mupparna förr, känns skumt det här då det är ganska så många som har problem med leverans just nu , kan tillägga att jag aldrig förr väntat så här länge på post det brukar gå på 3-4 dagar

BossesBror

Registrerad
Meddelanden
12
Man undrar ju hur mycket postnordshororna sitter och misstänker narko i paketen samt kontaktar myndigheterna.
Det lär ju peaka så här i början.
Skulle vara kul om det släpps statistik om beslagen framöver.
God kväll har även jag nu väntat på order i snart 3 veckor utan att ett skit kommit, alltid gått smidigt och snabbt med mupparna förr, känns skumt det här då det är ganska så många som har problem med leverans just nu , kan tillägga att jag aldrig förr väntat så här länge på post det brukar gå på 3-4 dagar

Atari

Registrerad
Meddelanden
8
Tråkigt atr höra detta om att tjacket är skit hos mupparna. Jag beställde till en vän igår. De har ju recensioner på sin sida. Men eftersom så många gnäller på deras tjack här så kan man väl misstänka att det är fejk recensioner. Eller. Är det någon här som fått okej tjack av dom?

Alla paket har kommit fram när jag beställt bensos och ketamin. Inte testar ketaminet än men folk skriver i tråden de är skit med. Ett paket har inte kommit fram till en vän på 22 dagar. De skrev de skulle dela upp i två paket. Men det kom bara ett. Två olika lager sa de. Jag tror de gjort en miss och att det inte är posten som "tappat" bort det. har två leveranser på G. Är tjacket så dåligt som ni säger så överväger jag att lämna mupparna helt. jag accepterar inte en sådan blåsning.

I övrigt har jag fått alla mina paket typ inom 5 dagar och det har varit bra. MDMA blue punisher dom säljer var tydligen helt ok enligt min sambo som testade. Men verkade inte bita så bra som 300mg borde göra.

Atari

Registrerad
Meddelanden
8
Deras grejer har alltid kommit fram. Men ett paket har inte anlänt till min vän på 22 dagar. De skulle dela upp i två paket. Det ena har inte kommit. Jag tror dom har gjort missen och inte posten. Alltså i hanteringen.

Läste nu att deras tjack är ren skit. Har alla denna erfarenhet i tråden?

Jag beställde keta har inte testat, men vissa klagar på detta med ser jag. Deras E var ok blue punisher, men gav inte den effekten som 300 mg borde ha gjort.

Är deras tjack så dåligt som ni säger så lämnar jag dom som kund.

Uppdaterar om det.

Atari

Registrerad
Meddelanden
8
Samma här för min polare. 3 veckor. Mina paket har kommit fram efter 1 januari utan problem. Inom en vecka. Inväntar en beställning, hoppas de löser sig. Hur ska posten misstänka att det finns droger i ett välpackat vanligt paket? det skickas ju tusentals sådana varje dag. De paket jag fått kan man inte avgöra va de är i dom liksom. Väl paketerade.

Atari

Registrerad
Meddelanden
8
Samma här för min polare. 3 veckor. Mina paket har kommit fram efter 1 januari utan problem. Inom en vecka. Inväntar en beställning, hoppas de löser sig. Hur ska posten misstänka att det finns droger i ett välpackat vanligt paket? det skickas ju tusentals sådana varje dag. De paket jag fått kan man inte avgöra va de är i dom liksom. Väl paketerade.

Däremot har inte deras spårning funktion fungerat för mig en enda gång ens.

Atari

Registrerad
Meddelanden
8
Tjena! Vill rapportera att mupparna sköter sig. Jag har fått leveranser en gång i veckan nästan sedan december. Beställde i söndags och det tog fyra arbetsdagar. Tänk på att tex på Archnet så finns det folk som rippar sidor och utger sig för att vara någon de inte är. Läs guide hur ni undviker bli lurade. Ett paket tog 3 veckor. Jag hörde av mig och fick vänligt bemötande och de erbjöd sig att skicka en ny leverans med piller för ca 1000 kr. Jag kommer uppdatera om tjacket och ketaminet. Deras blue punisher var helt ok E. Dock tvivlar jag på om det är 300 mg i dom. Men det är ju bara tvivel, så det är inget man kan ta som fakta givetvis. Allt väl paketerat. Ingen skugga över mupparna.

Topp