Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenJag har också handlat flera gånger men nu har jag inte fått min beställning som gjordes 22 december... Lite besviken och smått panikslagen.Fick hem varor idag ifrån dom. Aldrig några problem. Köpt ifrån dom i några år.
Tråkiht o höra. Har du kollat din orderstatus på deras sida?Jag har också handlat flera gånger men nu har jag inte fått min beställning som gjordes 22 december... Lite besviken och smått panikslagen.
Edit: har fått ett paket beställt i slutet av november från mupparna, i tisdags 10/116 § /Upphör att gälla U:2023-01-02 genom lag (2022:1493)./ Den som bedriver postverksamhet enligt denna lag ska trots 14 § bistå Tullverket vid kontroll avseende postförsändelse enligt tullagen (2016:253) eller lagen (1996:701) om Tullverkets befogenheter vid Sveriges gräns mot ett annat land inom Europeiska unionen. Detta gäller dock endast vid misstanke om att en postförsändelse innehåller något av följande som kan tas i beslag enligt lagen (2000:1225) om straff för smuggling:
1. narkotika,
2. skjutvapen eller ammunition som avses i vapenlagen (1996:67),
3. sådana vapen eller andra föremål som anges i 1 kap. 3 § vapenlagen, eller
4. sådana explosiva varor som avses i 4 § lagen (2010:1011) om brandfarliga och explosiva varor. Lag (2021:47).
Håller med ovanstående inlägg till 100%. Deras tjack håller extremt låg nivå. Jag fick ok kvalitet vid en leverans och då hade jag mailat dem innan och klagat på kvaliteten på det dom skickar. Märkte redan efter ca 4-5 beställningar att de antagligen satt i system att skicka samma skit produkt under olika namn och priser, så till slut beställde jag 2 olika sorter med 1 veckas mellanrum. Olika priser så jag hade en väldigt liten förhoppning på den dyrare produkten. Men återigen samma visa här. Antagligen inte ens amfetamin, utan något annat läkemedel de säljer ut på marknaden. Så jag e-mailade dem och frågade vilken produkt de skickade vilken vecka. Då jag var nyfiken på vilken det var som var den "dyrare och exclusivare sorten" Svaret var att de kunde inte se vad eller vem på packen hade skickat varorna eller i vilken ordning...Schysst. Själv fick jag typ druvsocker när jag köpte tjack... Är väl olika gissar jag, men TRÖTT på allt rent skit. Ingen människa orkar hålla sig vaken tre timmar på eländet.
Men, pillren funkade. Verkar vara tjack specifikt.
God kväll har även jag nu väntat på order i snart 3 veckor utan att ett skit kommit, alltid gått smidigt och snabbt med mupparna förr, känns skumt det här då det är ganska så många som har problem med leverans just nu , kan tillägga att jag aldrig förr väntat så här länge på post det brukar gå på 3-4 dagar