Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenHåller tummarnaBlivit lovad reship på mina varor, återkopplar om det kommer fram!
3 feb är inte sista inläggetMupparna har alltid levererat tidigare, max 5 arbetsdagar har det tagit. Väntar fortfarande på min beställning från 3 februari. Märkligt nog är just 3e februari sista inlägget i gästboken.
3 feb är inte sista inlägget
Såg det nu. Men det är fortfarande för lång tid. Är bara en bonus om det kommer.3 feb är inte sista inlägget
Har köpt för 7 och inget kommit. Is i magen vännen, det löser sig nog.Såg det nu. Men det är fortfarande för lång tid. Är bara en bonus om det kommer.
Det kommer ha is i magen vännen!Dom har slutat svara mig på mejlen och har bara varit dryga senaste tiden. Inget från polisen och inget i brevlådan.
Jag börjar känna vrede nu.