BossesBror
Registrerad
- Meddelanden
- 12
Ja en till mailansvarig skulle behöva anställas. Det kan ta ett tag att få svar.Ok men trist bara att dom inte svarar när man kontaktar? Känns ju inte helt hundra då
Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenJa en till mailansvarig skulle behöva anställas. Det kan ta ett tag att få svar.Ok men trist bara att dom inte svarar när man kontaktar? Känns ju inte helt hundra då
Jo! Svarade och lät seriösa och velade ha återkoppling när varorna anlänt för att kolla hur länge det tog! Min sista förhoppning är att packaren skickar från Australien vilket skulle förklara tiden det tar!Hur får du ens tag i mupparna för att bli lovad reship? De svarar inte mig 😕
Fan va trist 😕 var ska man nu vända sig när inte mupparna funkar längre?RÖDA, eller total oordning. Blev lite "lat" och gjorde två beställningar från deras clearnetsida. En beställning för en månad sedan och en för tre veckor sedan. Det har alltid funkat innan. Men nu: Har inte fått något utom mail som såg ut som ett autosvar via Protonmail att kolla min leveransstatus. Allt var betalt och skickat.
Jag inväntar gröningar innan jag alls beställer igen. Vill inte pröjsa och sen hoppas på att något kanske kommer.
Men oj.. intressant. Jag har fått ett standardsvar, sen helt tyst efter mina andra 2 mejl jag skickat.Jo! Svarade och lät seriösa och velade ha återkoppling när varorna anlänt för att kolla hur länge det tog! Min sista förhoppning är att packaren skickar från Australien vilket skulle förklara tiden det tar!