Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Kungcarlcox

Registrerad
Meddelanden
2
Har nu testat det och jävlar va chockad jag blev, de där är en grymt cool mix de lagt ihop, är det bara 2-cb eller innehåller den mera?

mumin1

Registrerad
Meddelanden
2
Har nu testat det och jävlar va chockad jag blev, de där är en grymt cool mix de lagt ihop, är det bara 2-cb eller innehåller den mera?

Tucibi som det heter är en blandning av olika droger. Fuskas tydligen en hel del med Tucibi,så det händer att det inte är något 2-CB i alls. Finns många som kokar ihop sitt eget, så receptet varierar.

KalleTjackballe

Verifierad
Meddelanden
47
Vad är Tucibi?
Är det ett alternativ till Extasy med 2-CB som bas istället för MDMA och någon typ av tjack för att man ska orka dansa?

Rosa kokain är som jag har förstått det bara ett säljnamn.

Jag har aldrig förstått mig på det där med att köpa källarpressade piller eller pulverblandningar som innehåller vem vet vad och i vilka doser istället för rena varor som man kan testa och dosera själv.

Ni som tar detta får gärna berätta mer om drogen och scenen där den cirkulerar.

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Drog deras rosa pulver under semestern. Va helt ok MEN äkta 2cb är bland det värsta man kan dra i snoken.

Känns som ansiktet smälter typ, så nä det va inget 2cb i det pulvret.

Reddit/drugs har många trådar, ingen rekommenderar det dock haha

Alfonso90

Registrerad
Meddelanden
24
Någon som har ett svar på hur lång tid de tar att få sitt godis? Beställde i söndags,bekräftat och packad och skickad enligt dom, borde la komma idag?

Erdogan

Registrerad
Meddelanden
46
Som jag fattar det är tucibi typ slagg ifrån andra roligare droger mixat i en förvisso spännande ny lix but still

Topp