Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Rolandnorrland

Registrerad
Meddelanden
44
Är det bara för mig alla beställningar tar en jävla tid för? Paket som kom idag var stämplat för 9 dagar sen. Ett paket jag beställt för 6 dagar sen har inte kommit. 2st paket från mycket pålitliga säljare har inte kommit på 2 veckor! 1-2dgr leverans för brev ska det ju vara :mad:

Alfonso90

Registrerad
Meddelanden
24
Är det bara för mig alla beställningar tar en jävla tid för? Paket som kom idag var stämplat för 9 dagar sen. Ett paket jag beställt för 6 dagar sen har inte kommit. 2st paket från mycket pålitliga säljare har inte kommit på 2 veckor! 1-2dgr leverans för brev ska det ju vara :mad:
Är tyvärr inte bara du, samma här har beställt lite saker i måndags men fortfarande inte fått dom,är inte bara droger utan även vanliga paket med PostNord också,så de är PostNord som är problemet

Freddrostarr

Registrerad
Meddelanden
56
Postade ett brev i tisdags - fortfarande ej kommit fram! Ska bli spännande att se hur lång tid det kommer ta….hur svårt ska det vara att leverera i tid, det är inte för intet de kallas ”postmord”

Knytnäven

Registrerad
Meddelanden
3
Det verkar vara många som har samma bekymmer och det verkar vara framför allt hos tjack vendors det går långsamt från.. Har nu haft två tjack ordrar som inte dykt upp ena på en månad och den andra på två veckor samtidigt som cannabis kommer fram utan bekymmer.. Bör man dra på sig folie hatten och städa lite hemma eller är det bara postnord som är extra kassa nu när det är val också vidare?

Alfonso90

Registrerad
Meddelanden
24
Det verkar vara många som har samma bekymmer och det verkar vara framför allt hos tjack vendors det går långsamt från.. Har nu haft två tjack ordrar som inte dykt upp ena på en månad och den andra på två veckor samtidigt som cannabis kommer fram utan bekymmer.. Bör man dra på sig folie hatten och städa lite hemma eller är det bara postnord som är extra kassa nu när det är val också vidare?
Jag hoppas vi slipper foliehatten ,
Beställde 29/8 och 4./9 ger det till nästa vecka sen rödar jag nog säljarna,hoppas d är PostNord som är sega då båda säljarna jag levererat förut

Knytnäven

Registrerad
Meddelanden
3
Jag hoppas vi slipper foliehatten ,
Beställde 29/8 och 4./9 ger det till nästa vecka sen rödar jag nog säljarna,hoppas d är PostNord som är sega då båda säljarna jag levererat förut
Jag tror ärligt den här gången att det sitter i valet och att postnord inte kan hantera skiten.. Jävligt synd att inte det finns ett alternativ i Sverige idag..

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Bor i central ort i småland. dvs ej landet eller obyggd..
Men 3 försändelser har försvunnit på kort tid, spårbart till ombud fungerar och går fort. Men vanliga brev kommer tidigast 1v efter köp.
Asså hur fan kan dom misslyckats när vanlig post minskat??

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47

Detta är fanimig inte mer än rätt.
Jag har anmält till pst samt pissnord ang brevutdelningen inte fungerar längre.

Topp