Shuddertothink
Registrerad
- Meddelanden
- 13
Inte tillåtet att försöka köpa knark via forumet.
Hej, någon som kan hjälpa till med kran på bra tjo i skövde. Live. Mvh
Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenYes! Mvh MHej, någon som kan hjälpa till med kran på bra tjo i skövde. Live. Mvh
Okej nice, åkte till gbg och köpte tjo. Men fortfarande intresserad av brunt och blåbärAa
Yes! Mvh M
Nice, tack för svar. Skrivit på wickrAbsolut! De ena kan jag nog hjälpa t med redan ikväll ikväll ..
Wikr: XXXXXXXX
Tja! Jag ska till Gbg nästa vecka, vill du dela din kontakt?Okej nice, åkte till gbg och köpte tjo. Men fortfarande intresserad av brunt och blåbär
Är alla medeande öppna här???Tja! Jag ska till Gbg nästa vecka, vill du dela din kontakt?![]()
Går det att skicka privat?Är alla medeande öppna här???
Jag ska åka hem igen imorgon tyvärr :-/ Tror du måste vara verifierad medlem för att skicka meddelanden privat här på plattan.Går det att skicka privat?
Har mailat dig ang en annan sak, finns ingen PM funktion för mig så skriver härHelt riktigt, privata meddelanden är endast för de som verifierat sitt konto. Det är dock rätt enkelt, läs info tråden.
Försäljning och köp är dock inte alls tillåtet varken PM eller på forumet, men ni får byta varandras kontaktuppgifter via PM naturligtvis.![]()
Har mailat dig ang en annan sak, finns ingen PM funktion för mig så skriver här![]()
Tack! Jag är väldigt snabb 😊PM funktionen kommer aktiveras för dig snart sen, vid första kontakt maila mig.![]()
Försöker skicka ett PM till er, går det bra?PM funktionen kommer aktiveras för dig snart sen, vid första kontakt maila mig.![]()
Kontakta wickr flugsvampkillenHej, någon som kan hjälpa till med kran på bra tjo i skövde. Live. Mvh
Kontakta wickr flugsvampkillenNågon som har bra kran eller kontakter i Vetlanda eller runt om?