Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

Sluta Handla på Flugsvamp

BillyBob

Registrerad
Meddelanden
2
Uppmanar alla som ser detta att sluta handla via Flugsvamp och istället handla genom Archetyp. Till skillnad från Flugsvamp är skaparna bakom Archetyp otroligt duktiga, ärliga och aktiva. Deras sida är mycket snabbare, mer avancerad och komplett med forum. Ägarna bakom Flugsvamp 4.0 är lata/obrydda. Sedan start har de kommit med massa löften om att utveckla och förbättra sidan men har inte gjort något alls. Tvivlar på att de vet vad de håller på med.

Maxa

Registrerad
Meddelanden
1
Uppmanar alla som ser detta att sluta handla via Flugsvamp och istället handla genom Archetyp. Till skillnad från Flugsvamp är skaparna bakom Archetyp otroligt duktiga, ärliga och aktiva. Deras sida är mycket snabbare, mer avancerad och komplett med forum. Ägarna bakom Flugsvamp 4.0 är lata/obrydda. Sedan start har de kommit med massa löften om att utveckla och förbättra sidan men har inte gjort något alls. Tvivlar på att de vet vad de håller på med.
Har kört Flugsvamp 4.0 sedan sidan skapades och har aldrig haft några alls problem där, har gjort ett 20-30 tal beställningar där och allt har gått som smör, är samma kända Vendors på archetype som det är på FS4.0, och är medlem på båda sidor, visst kan hålla med om vissa funktioner som fortfarande skulle kunna arbetas mer på dom dom har skrivit om. Men utöver det så funkar FS4.0 bättre för mig då allt går mycket smidigare med allt som kommer till btc/transaktioner, sen dessutom så kan man förlänga autosläppen om deponin på FS4.0 om man inte vill släppa iväg den innan man fått sina saker i god tid, som jag vet man inte kan på Archetype som jag vet väldigt många känt sig lurade på.. visst sen har dom forum och flera artiklar för archetype, men när de kommer till FS4.0 så har vi Denna sida för just allt om forum och vad man tycker och kan ge bedömning eller varningar för Vendors som ej man rekomenderar..

BillyBob

Registrerad
Meddelanden
2
Har kört Flugsvamp 4.0 sedan sidan skapades och har aldrig haft några alls problem där, har gjort ett 20-30 tal beställningar där och allt har gått som smör, är samma kända Vendors på archetype som det är på FS4.0, och är medlem på båda sidor, visst kan hålla med om vissa funktioner som fortfarande skulle kunna arbetas mer på dom dom har skrivit om. Men utöver det så funkar FS4.0 bättre för mig då allt går mycket smidigare med allt som kommer till btc/transaktioner, sen dessutom så kan man förlänga autosläppen om deponin på FS4.0 om man inte vill släppa iväg den innan man fått sina saker i god tid, som jag vet man inte kan på Archetype som jag vet väldigt många känt sig lurade på.. visst sen har dom forum och flera artiklar för archetype, men när de kommer till FS4.0 så har vi Denna sida för just allt om forum och vad man tycker och kan ge bedömning eller varningar för Vendors som ej man rekomenderar..

Det med autosläpp förlängningen stämmer men på Archetyp kan man förlänga autosläpp och sedan öppna dispyt om varan inte kommit. Huvudpoängen med tråden är att admins bakom Flugsvamp 4.0 inte är lika kunniga som admins på Archetyp, det märks på sättet de sköter sidan. Detta vid något tillfälle kan ge bakslag för alla som handlar där.

bok493

Registrerad
Meddelanden
15
Hade gärna testat archetyp men verkar så krånligt att lösa den andra kryptovalutan... BTC löser jag på 20 min.

bok493

Registrerad
Meddelanden
15
6 a v 7 paket från olika vendors på FS har anlänt, varav den försvunna ersatte mig ngt så sjukt med 2st 200mg Morfin + en femma hasch. Mupparna har tamejfan den absolut trevligaste, snabbaste och mest seriösa kundtjänst av alla vendors. De hade bara kunnat säga "det är postnords fel, sommarjobbare duvet " och tagit mina cash istället överkompenserar de mig som om det vore julafton. Så ni som fortf använder FS, Beställ era saker från mupparna, deras verksamhet och service är fan i standard med ett riktigt bra vanligt företag.

Bobbo

Registrerad
Meddelanden
2
Hade gärna testat archetyp men verkar så krånligt att lösa den andra kryptovalutan... BTC löser jag på 20 min.
XMR är sjukligt mycket mer anonym än BTC, dessutom oftast billigare transaktionskostnader.
Precis lika lätt att skaffa XMR som BTC imo...

mrt

Registrerad
Meddelanden
8
XMR är sjukligt mycket mer anonym än BTC, dessutom oftast billigare transaktionskostnader.
Precis lika lätt att skaffa XMR som BTC imo...
En guide över hur man köper XMR, skaffar plånbok, för över till Archetyp o liknande vore väldigt uppskattat för oss mindre vana vid dessa moderna valutor :)

LingonGrova

Verifierad
Meddelanden
31
En guide över hur man köper XMR, skaffar plånbok, för över till Archetyp o liknande vore väldigt uppskattat för oss mindre vana vid dessa moderna valutor :)
Jag köper Xmr på localmonero (med swish) och skickar dom till min Wallet( cakewallet) rekommenderar den starkt och sen skickar jag in det jag ska använda till archetyp

Bobbo

Registrerad
Meddelanden
2
Trust Wallet, köp ifrån någon sida som ej kräver KYC.
Alternativt gå till valfri trading exchange, ex. kraken, bybit, binance osv osv. Lika där, köp med kort/banköverföring men skippa sidor som kräver KYC.
Skicka över dina köpta XMR till archetyp. Easy peasy

Rosewater

Registrerad
Meddelanden
2
Alltså jag håller med billybob 100%... flugsvamp sidan känns laggig och seg, plus att admin på FS verkar lata och obrydda och lovar en massa saker som inte händer... archetyp är snabb, snygg och modern... med en massa bra funktioner, plus att admin förbättrar sidan HELA tiden med säkerhet o allt möjligt.... fattar inte hur folk kan handla från flugsvamp 4.0 när det finns en i princip felfri marknad som archetyp.. det är idiotiskt.. och att köpa monero är lika lätt som btc när man väl har kollat hur man gör :) plus att monero är MYCKET anonymare än btc... många stora sidor i USA har gått över till monero just för att det är så enkelt för den med resurser att spåra btc transaktioner till skillnad från monero :) bara de säger att admins på FS inte bryr sig om säkerhet .. att dem fortfarande kör med btc som känns/är gammalt.. yesterdays news liksom...

huvudspänningar

Registrerad
Meddelanden
5
Monero = shitcoin. Alla som använder skiten saboterar revolutionen. Bitcoin är det enda som gäller. Lyssna inte på alla okunniga och illvilliga typer.

Topp