Hogstandad
Registrerad
- Meddelanden
- 6
Någon som vet om den är grön🟢
Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenJa jätte gärna tack har inte handlat av dom innan tänkte göra en stor beställning men har inte vågat ta tack på förhand 😁Jag gjorde en beställning av dom i helgen. Jag kan skriva vad jag tycker då jag fått produkterna om du fortfarande är intresserad av att veta?
Varorna kom idag. Det skramlade en del om paketet men jag fick rätt antal och inom rimlig tid. Det var ganska diskret packat till utseendet. Det ser ut som äkta varor med men man kan kan ju inte vara helt säker förrän man provat. Men det såg helt okej ut! .Ja jätte gärna tack har inte handlat av dom innan tänkte göra en stor beställning men har inte vågat ta tack på förhand 😁
Återkom gärna med en recension av substanserna o vad du har köpt..Varorna kom idag. Det skramlade en del om paketet men jag fick rätt antal och inom rimlig tid. Det var ganska diskret packat till utseendet. Det ser ut som äkta varor med men man kan kan ju inte vara helt säker förrän man provat. Men det såg helt okej ut! .
Oj.. recension.. kan ju försöka!Återkom gärna med en recension av substanserna o vad du har köpt..![]()
Har du testat legala Zolpidem så du har möjlighet att jämföra?Oj.. recension.. kan ju försöka!
Jag köpte 100st zolpidem. Det var av märket Belbien och det var 10mg per tablett. Som jag skrev ovan så skramlade det lite om paketet men själva utseendet var diskret. Jag tog en tablett igår innan sängdags och sov som en kung. Det jag fick var definitivt äkta varor och det var enligt mig till ett väldigt bra pris. 429kr Jag försökte skriva till dom innan jag beställde eftersom jag inte handlar av dom tidigare och deras profil var tom och det saknades recensioner och betyg på varan men dom svarade inte. Men trots det skulle jag gröna dom eftersom jag fick bra varor som var äkta till ett bra pris inom en rimlig postnord tid.
Nice. Jag köpte 20 st Lorazepam av dessa aktörer för några veckor sedan, helt ok, sjuka priser. Engelsk talande i chatten men vad gör det , dem var trevliga.Drog iväg en beställning av deras Ksalol i blister. snabbt gick det, ett dygn 👍 Det är inte äkta Ksalol, och de är lite om ojämna, stealthen sådär ( standard knarkbrev typ ) men man får vad man betalar för, 60 st för 190 kr.