Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenPiratens AMF går alltid hem. Alltid fått en eller flera roliga race med just piratens pulver. Alltid övervikt och väldans trevlig i chatten må ja säga 🙃.Har inte testat NK tjacket, men delad etta då med Piratens tjack 🙂👍 Snabba, trevliga, bra priser och finfin stealth. Och produkten riktigt bra och ändå prisvärd.
Tack för detta lysande inlägg om tjacket ifrån några av de största aktörerna. 👍NarkotikaKungen - Skitbra på alla sätt. Finns starkare, men inte mer prisvärda. Snabba leveranser.
Piraten - Suveränt. Torrt och pressat till sten. Luktar inte direkt något alls, så man blir skeptisk. Frukta dock inte, vrickad blir man.
GottOchBlandat - Hade det bästa på länge när de introducerade tjo, men sen batch från början i Juli så är det skräp.
Smileyteam - Haft lite ojämn kvalité. Dock varit bland de bättre. Snabba som fan.
MrBulk - Hade dunderdos för låg peng men flertalet försändelser uteblev, och inte bara för mig, så avråder från denna vendor atm.
TillDinDörr - Tog lång tid att få och var dessvärre inget att hänga i granen. Vill minnas att de hade hyffsade priser, men tid och kick var inte värt de. Dock har de nytt som de säger ska vara betydligt bättre.
grinchen - Det är grinchen. Betala lite mer, men du behöver inte leta mer. grinchen håller vad de lovar. För mig har det tagit en vecka för leverans.
TM som i Topkurirerna? I såna fall ingen aning tyvärr.Va fan, är NK tm igen? Någon som vet nåt?
Ingen aning vad som verkar ha hänt, men nått konstigt är det för plötsligt är båda tjack sorterna borta och dom går ej att nå via meddelande.Va fan, är NK tm igen? Någon som vet nåt?
Jag var en av dom lyckliga då som fick full återbetalning, men det var ju å andra sidan bara en 5a. Betydligt surare för din del.Beställde 40g tjack av NK för 18 dagar sen, dom sa att jag skulle få 50% tillbaka när jag skapade dispyt men nu har dom slutat svara och fick aldrig nått erbjudande 50% fast dom sa att jag skulle få det. Vad ska jag göra nu? Eskalera till admin eller hur skulle ni gjort? Beställde tjacket för mina sista pengar så känns surt att inte få varan och inte ens få en krona tillbaka även fast det verkar va många som inte fått sina paket
Känns så tråkigt att dom lovade 50% tillbaks och sen bara försvinner innan dom hinner ge mig erbjudandet. Men får jag inget svar eller nått innan helgen är slut så får jag väl dra ser vidare till admin.Jag var en av dom lyckliga då som fick full återbetalning, men det var ju å andra sidan bara en 5a. Betydligt surare för din del.
Tycker jag du ska göra.Känns så tråkigt att dom lovade 50% tillbaks och sen bara försvinner innan dom hinner ge mig erbjudandet. Men får jag inget svar eller nått innan helgen är slut så får jag väl dra ser vidare till admin.
+1Tycker jag du ska göra.
Har beställt 15 gram av dom men det har inte kommit än, igår var det en vecka sedan, får hoppas på att det kommer nu till veckan 😊 ska komma med en recension direkt jag testat det.Någon som har handlat från boyscout?
Billigt och bra recensioner är det ju.
En på arche hade testat hans och skrev det här är i forumet:Någon som har handlat från boyscout?
Billigt och bra recensioner är det ju.