SecretWindow
Registrerad
- Meddelanden
- 37
Som rubriken lyder,DF har trots all varit med längst,trots sin enorma förvandling för e tid sedan.
Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenDF är scammers dom tar över säljares trådar och scammar folk. Nu har dom också tagit över en av mina användare där och så grönar dom sina egna shoppar med den. Håll er borta därifrån är min rek.
Tycker admin här bör outa detta då flera säljare påpekat detta![]()
Detta forum då? Admin tar bort vår tråd där vi erbjuder att sälja swishbetalningar för 50% , vi har swishat över 40 betalningar på 2 veckor och fått flera gröningar.
Att någonting som funkar till 100% och där folk är nöjda ska tas bort?
Varför? Jo för att en tjack pundare vid namn KalleTjackballe kommer in och kallar mig fitta och sprider falsk information. Kom igen admin ska ni lyssna på en pundare som vi inte ens gjort affärer med?
Ni borde öppna en sektion för Övrigt som inte handlar om droger där man kan få annonsera utan att det kunna komma in pundare och förstöra.
Beställ absolut inte av dom!!! Scammers!! De är DF admin som styr alla diamantsäljare och guldsäljare förutom jokern, de kommer inga varor.De största säljarna från df lämnade ju sajten och om deras (tex mupparnas) version stämmer så borde ingen hänga där längre.
Ingen som minns Narnialand? Var ju samma historia där, dom skammade folk enligt drogforum. Nu är det drogforum som är det.
Dåligt med smack på plattan.org så mot mitt bättre omdöme gick jag in på df å la order hos nissesdroghandel.org.
Beställde 2g H 30/9 - kom aldrig.
La ny order 12/11 med reship + 1g H