Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!
Kom med i gemenskapenFörsår din frustration, kan hålla med om att fs4 inte är i närheten så bra som tidigare plattformar, Det märks tydligt med alla annonser som är kvarlämnad. Blir slaskigt tillslut. Men va ska man göra, kanske 5.0 blir mer seriös .Jag har använt FS sedan 1.0.
Jag har gjort över 300+ beställningar.
Jag har fått ALLT sedan dag 1.
Jag gjorde ett konto på FS 4.0
Jag beställde av Toppkuriren (JAG VET, skickar "free samples" och har fett bra betyg)
Men jag fick ingenting av dom, gjorde flera ordrar på samma gång. Dom skyller på mig. Förlänge auto-släpp fulltut pga att jag inte fått något av dom.
Dom skyller på att dom har skickat, men nej.. Posten felar inte.. När man itne får grejerna så har dom inte skickat. Om snuten har tagit det så får man ett brev inom 2-4 arbetsdagar.
Dom lurar nya konton att dom skickar och lovar att dom skickar en fet kompensation om man ger bra betyg.
Jag gjorde detta efter max förlängd auto-släpp.
Vad hände? Jo dom ignorerar mig i 5 dagar utan att svara. När auto-släppen var pausat då jävlar svarade dom inom 2 timmar.
Supporten är helt jävla värdelös. Säger att dom inte kan se loggar på chat eller sådär, och att dom inte har något ansvar.
Avstå FS 4.0 det är byggt av dessa jävla scammeridioter som använder nya konton för att tjäna gratis BTC.
Denna jävla scammer sida borde inte ens få fcking heta Flugsvamp för det har ingenting tacksamhet eller ärlighet att ens få kalla sig det.
AVSTÅ
100% santInte alls som dom andra sidorna....