Plattan är ett forum för samtal kring droger

Den som köper droger mår bäst av att hitta äkta vara, i en värld som kantas av svårigheter finns plattan tillgänglig för diskussioner kring vendors, marknader, darknet och vad man kan behöva hjälp med. Vänligen notera att det är strikt förbjudet att saluföra varor eller uppmana till detta, och var medveten om att detta forum är på clearnet med allt vad det innebär, använd din anonyma mailadress vid registrering!

Kom med i gemenskapen

ANVÄND INTE FS 4.0. Gå någon annanstans.

JonXedMinX

RTFM
Meddelanden
57
Jag har använt FS sedan 1.0.
Jag har gjort över 300+ beställningar.
Jag har fått ALLT sedan dag 1.
Jag gjorde ett konto på FS 4.0
Jag beställde av Toppkuriren (JAG VET, skickar "free samples" och har fett bra betyg)
Men jag fick ingenting av dom, gjorde flera ordrar på samma gång. Dom skyller på mig. Förlänge auto-släpp fulltut pga att jag inte fått något av dom.
Dom skyller på att dom har skickat, men nej.. Posten felar inte.. När man itne får grejerna så har dom inte skickat. Om snuten har tagit det så får man ett brev inom 2-4 arbetsdagar.
Dom lurar nya konton att dom skickar och lovar att dom skickar en fet kompensation om man ger bra betyg.
Jag gjorde detta efter max förlängd auto-släpp.
Vad hände? Jo dom ignorerar mig i 5 dagar utan att svara. När auto-släppen var pausat då jävlar svarade dom inom 2 timmar.
Supporten är helt jävla värdelös. Säger att dom inte kan se loggar på chat eller sådär, och att dom inte har något ansvar.
Avstå FS 4.0 det är byggt av dessa jävla scammeridioter som använder nya konton för att tjäna gratis BTC.
Denna jävla scammer sida borde inte ens få fcking heta Flugsvamp för det har ingenting tacksamhet eller ärlighet att ens få kalla sig det.

AVSTÅ
Försår din frustration, kan hålla med om att fs4 inte är i närheten så bra som tidigare plattformar, Det märks tydligt med alla annonser som är kvarlämnad. Blir slaskigt tillslut. Men va ska man göra, kanske 5.0 blir mer seriös .

Ocksåjag

Registrerad
Meddelanden
32
Vaffan hemskt att läsa. Handlat där av samma vendorer som tidigare versioner.
Skapat konto på arche men som sagt inte orkat engagera mig i själva valutan.
Måste ta reda på om jag kan ha samma plånbok etc som nu eller ?
ååå mjauuu så stönigt med sånt där krångel, hoppas slippa och att det ordnar/t sig

kingofwhiskeydick

Registrerad
Meddelanden
47
Förstår absolut din irritation, det svider nåt djävulskt när vi brukare inte får våra "mediciner" som vi slitit för..
Det låter ju förjävligt att inte admins på fs går in och hjälper dig reda ut så rätt blir rätt.

Nu använder jag dock plattformen.
har inte hunnit lägga så värst många ordrar men hittills har det fungerat bra, till och med haft korrespondens med deras support som svarat mina frågor.

@TS, såg att det gått en månad sen du gjorde inlägget, löste det sig sen eller hur blev det?

Ocksåjag

Registrerad
Meddelanden
32
Jaa samma här, använder som sagt fs4 och tidigare versioner, har ej haft något strul. Min senaste beställning/ar var från 3 olika, allt kom nästa möjliga utdelningsdag, packat fint och innehåll komplett. Hoppas bara det var tillfälligt och att du fått dina grejer

vanjig

Registrerad
Meddelanden
40
Ja fått 20/20 beställningar 😏 archtype kmr va största exit scammen ever watch n ser

strkl

Registrerad
Meddelanden
2
Inte alls som dom andra sidorna....
100% sant
Jag kan inte förstå hur folk kan säga att fs eller några shoppar där är bra.
har testat ett antal olika, antingen ingen effect eller sån ski** att jag har släng 10g från vissa. lägger man recention blir man anklagad för att vara troll.
håll er undan från dessa

Topp